תכנית הכשרה למתקדמים
תכנית הכשרה למתקדמים - ריפוי עם חוצנים וישויות אור

תכנית הכשרה למתקדמים - ריפוי עם חוצנים וישויות אור

חברים וחברות יקרים,

אנו שמחים לבשר לכם על פתיחת תכנית הכשרה דינמית ושונה מכל מה שהכרתם עד כה. מדובר על מפגשי העשרה קבוצתיים לאנשים אשר פתוחים לשינוי משמעותי ולקבלת מידעים חדשים ומעצימים עבור עצמם, עבור האנושות ועבור היקום.
תכלית המפגשים היא תהליך התעלות משותף בהנחיית חגי כץ ועינת מור. התכנים שיועברו בתכנית יהיו דינמיים ויתקבלו בתקשור תוך כדי מפגש ע"י חגי ועינת בהנחיה משותפת אשר משלבת את הייחודיות של כל אחד מהם.
התכנים והמסרים יועברו במהלך המפגש ע"י המדריכים החוצנים האישיים שלהם ושל חברי הקבוצה שתתאסף, מדובר על יצירה משותפת של צינור אור רב ממדי אשר ינכיח את התהליכים המשותפים באופן שיאפשר הפנמה ואחזקה של התדר המשותף שיווצר.

מהות התכנית והתכנים

מדובר על תהליכי העצמה אישיים בתהליך קבוצתי, חיפוש אחר המשמעות האישית של כל אחד ואחת והכוונה אל המקור האישי, האני העליון, על מנת למצוא את הייחודיות ודרך הפעולה הארצית והרב יקומית של כל אחד מהמשתתפים.
לאחר יצירת נתיב אור אישי ויציב לכל אחד מהמשתתפים הקבוצה תעסוק גם בריפוי קולקטיבי שיבוא לידי ביטוי בתהליכי ריפוי לטובת פרט מסוים או הכלל במגוון תחומים ארציים ואחרים שיעלו במהלך המפגשים.
במהלך המפגשים יתרחשו תהליכי ריפוי בתדרים גבוהים תוך התחברות לישויות האור שמלוות את הקבוצה ולמידע קדום אשר מצוי בכל אחד ואחת מחברי הקבוצה.
נדבך נוסף שיבוא לידי ביטוי הינו חיבור לסודות היקום והטבע באופן רב מימדי.

ניתן להכשיר מטפלים בעלי רקע מקצועי ואנשים המתעניינים בנושא ושמרגישים שזהו ייעודם.

למי מיועדת התכנית?

התכנית מיועדת לכל מי שפתוח לשינוי משמעותי בדרך קבלת המידעים, בעיקר לאנשים שמרגישים דחף פנימי לייצר עולם חדש, להוביל קהילה ולתרום לקולקטיב באופנים חדשים עבורו.
מדובר על אנשים שיש להם קשר עם אנשים רבים במישור הארצי, שהם נפגשים עם מידעים חדשים ומעוניינים לנתב אותם הלאה באופן שהסביבה הקרובה תוכל להכיל, אנשים אלו מהווים גשר, צינור של מידע לעולמות רב מימדיים. בעזרת האנשים הללו המידע יעבור לציבור באופנים שונים ובדרכי פעולה מגוונות הקשורות לסביבת העבודה שלהם ולמרחב האישי שבו הם חיים ופועלים.

מי יכול להשתתף בתכנית?

כל מי שמרגיש שהתכנים הללו מהדהדים בתוכו, שיש לו קשר עם החברים החוצנים, שיכולת התקשור שלו מאפשרת התקדמות וקבלת מידעים ושהכוונה שלו היא המשך התפתחות בנתיבי האור לשם הענקת הידע שלו לטובת הכלל.
התכנית אינה מיועדת למרפאים ומטפלים בלבד, אלא לכל אדם שההתפתחות האישית שלו הביאה אותו לנקודה שבה הוא מאפשר שינוי מהותי אישי ורב מימדי.
מי שמרגיש שהתכנית היא עבורו ויש צורך לחזק אצלו את הקשר עם החברים החוצנים ואת יכולת התקשור מוזמן לעבור הכשרה מוקדמת של עד 3 מפגשים אישיים עם חגי או עינת על מנת להכינו לתהליכים שיתרחשו בתכנית.
בכל מקרה, כל מי שמעוניין להצטרף יוכל להתחיל את התכנית לאחר ראיון קבלה ותאום ציפיות עם חגי, עינת והחברים.

אז איך זה עומד לקרות?

התוכנית הבאה בקרוב!

דילוג לתוכן