ריפוי עם חוצנים
ההילר קשוב לצוות החוצנים ולמסרים שלהם

מה תפקיד ההילר (המרפא) האנושי בטיפול?

ההילר כאדם שנמצא במעבר התפתחות אישית רוחנית תודעתית, יוצר גשר מחבר בין המימדים / עולמות ומאפשר את התרחשותה של ההולגרמה הדינמית הדו צדדית (החוצנים במימד התפתחותי גבוה יותר וההילר במימד השלישי). במילים אחרות ההילר מהווה צינור וכלי התמרה. בנוסף תפקידו לתמוך במטופל ברמה הרגשית, האנרגטית ולהעביר את המידע מהצוות למטופל. ההילר קשוב לצוות החוצנים ומסריהם ו"מחזיק" את התדר במהלך הטיפול, זהו תהליך אנרגטי שמטרתו לאפשר את התנאים האנרגטיים והרוחניים לצורך התרחשות הטיפול.

בעיות וסוגי טיפולים

החוצנים מסוגלים לטפל ברוב מערכות הגוף ובמחלות רבות. יחד עם זאת, אין בכוונתם להחליף את מקצועות הרפואה הקונבנציונאלית והמשלימה ולעיתים נדרש שילוב בין הטיפולים.
סוגי הבעיות והמחלות שהחוצנים מטפלים בהם:
מחלות כרוניות, בעיות במערכת השלד, כגון: פריצות דיסק, קרע במינסקוס, פציעות ספורט, בעיות מפרקים.
בעיות במערכת העיכול, חוסר איזון הורמנלי, בעיות במערכת העצבים, תמיכה בחולי סרטן, בעיות ראייה ושמיעה, זירוז תהליכי החלמה מטראומות פיסיות ורגשיות, בעיות קשב וריכוז, פגיעות מחיסונים, פריון ועוד.
הטיפולים כוללים גם תמיכה בתהליכי התפתחות תודעתית, הטיפול מתמקד בריפוי הגוף וגם במקור שממנו נוצרה המחלה. מטרת העל של חברינו הקוסמיים היא להנחיל לנו את הידע שטמון בנו לריפוי עצמי של גופנו.

ההילר מהווה צינור וכלי התמרה. בנוסף תפקידו לתמוך במטופל ברמה הרגשית.

טיפולי העצמה והתפתחות רוחנית

הריפוי עם חוצנים אינו רק למטרות ריפוי של חוסר איזון גופני או חולי כלשהוא בגוף.
כאשר אנחנו מרגישים עם עצמנו שמשהו עומד מלכת או שאנו חשים שהגיע הזמן לשינוי והתפתחות אנו יכולים פשוט להגיב לתחושות הללו בצורות שונות. אחת הדרכים שאנו ממליצים היא פשוט ליזום תהליך התמרה והתפתחות רוחנית במפגשי העצמה והתפתחות תודעתית. פשוט תנו לדמיון שלכם, למחשבות שלכם ולרצונות שלכם לפרוש כנפיים…
במצבים של משבר טמונה הזדמנות, אך גם במצבים שאתם מרגישים שאתם יכולים לנוח על זרעי הדפנה אלו בדיוק המצבים שאתם צריכים לפעול. לנצל את האנרגיה החיובית או השלילית ולהתמיר אותה להתפתחות, צמיחה וגדילה רוחנית.

מה מרגישים בזמן טיפול?

התחושות הנפוצות הן תחושה של רוגע פנימי, שלווה מחשבתית, תחושה של הרפיה, חום מקומי או כללי, עקצוצים, תנועה בתוך הגוף, זרמים, תחושות ריחוף או קרקוע (כבדות). העוצמה וסוג התחושה הם בהתאם לסוג הטיפול, מטרתו ורמת הרגישות האישית של המטופל. במקרים נדירים המטופל אינו חווה תחושות פיסיות אבל אין זה אומר שהטיפול לא מתבצע. לדוגמא: אדם שחווה כאבים אקוטיים מעל רמה מסוימת יתכן שלא יוכל להרגיש תחושות עדינות במהלך הטיפול.

יתכן שהראייה העל חושית של המטופל בזמן הטיפול תיפתח לראות צללים, דמויות, צבעים וכד'. חשוב לדעת שמטופלים בעלי פתיחות רוחנית או בעלי רגישות יתר לא בהכרח יחוו תופעות אלו בעוד שמטופלים שלא פתוחים בדרך כלל לחוויות רוחניות יכולים לחוות באופן פתאומי חוויות על חושיות. במקרים מסוימים מטופלים יכולים לחוות קבלת מסרים ותקשורת ספונטנית עם החוצנים.

לנצל את האנרגיה החיובית או השלילית ולהתמיר אותה להתפתחות, צמיחה וגדילה רוחנית.

איך מתבצע טיפול

הטיפול יכול להתבצע בקליניקת המטפל או בכל מיקום אחר כשהטיפול מתבצע מרחוק באמצעות זום או שיחת טלפון.
המטופל שוכב על מיטה (בבגדיו) ומקבל את הטיפול.

האם יש תגובות גופניות לאחר הטיפול?

בחלק מהמקרים ובהתאם לרגישות המטופל או אופי הטיפול, תיתכן תגובה פיסית או רגשית שתתחיל עד טווח של כ 72 שעות לאחר הטיפול והיא יכולה להימשך עד שבוע ימים בממוצע. כמובן שבעת הצורך המטפל יסייע להבין את מהות התגובה ויעזור להתמודד איתה..

למי הטיפול מתאים?

הטיפול מתאים לכל אדם באשר הוא במידה והמטופל בגיר מעל גיל 18 ומיודע מהמטפל שהוא מטופל ע"י חוצנים. במידה ומדובר בקטין נדרשת רשות הוריו.
במידה ומדובר באדם חסר ישע או אדם חסר הכרה נדרשת רשות בני משפחתו או אפוטרופוס חוקי.
אסור לטפל באדם ללא הסכמתו מדעת.

דילוג לתוכן